Menu Direct contact

“Wij leveren meer dan alleen energie”

Meer doen dan alleen energie leveren, daar gaat het om bij ons. Naast groene stroom tegen scherpe tarieven, krijgt u met mijnMAIN en MAINpoort inzicht en grip op uw energieverbruik. U krijgt uw eigen accountmanager die direct bereikbaar is en uw bedrijf en energiebehoefte kent. Als ondernemer kunt u bij ons rekenen op échte service.

Lees meer

Bij ons bestaan ook geen wachttijden aan de telefoon of onduidelijke facturen en van uw persoonlijke accountmanager krijgt u een ‘energie-advies op maat’ voor uw onderneming. Dat noemen wij ontzorgen. Waardoor u kunt doen waar u goed in bent: ondernemen.

Uw onderneming ontvangt ook een groencertificaat waardoor uw klanten weten dat u duurzaam onderneemt. Dat is zakendoen met MAIN!

Persoonlijk contact

Met uw eigen persoonlijke accountmanager heeft u een direct aanspreekpunt voor al uw energiezaken. Heeft u een vraag over uw nota? Wilt u advies over inkoop van energie? U kunt direct contact opnemen! Ook doen wij niet aan stilzwijgende verlengingen. Ruim voordat uw contract afloopt neemt uw persoonlijke accountmanager contact op en doet u een nieuw voorstel. Daardoor komt u niet in een duurder variabel tarief terecht. U hoeft zich dus niet meer druk te maken over uw energie!

Inzicht en grip op uw energie

Natuurlijk wilt u het energieverbruik voor uw onderneming zo laag mogelijk houden. Met onze innovatieve dienstverlening krijgt u inzicht en grip op uw verbruik. In de online omgeving mijnMAIN kunt u met een druk op de knop uw verbruik inzien, het verbruik van verschillende aansluitingen vergelijken, nota’s bekijken en wijzigingen doorvoeren. Met MAINpoort ontvangt u notificaties op uw smartphone of tablet wanneer uw verbruik afwijkt van uw normale energieverbruik. Hierdoor kunt u onnodig verbruik tegengaan en heeft u de mogelijkheid om te besparen.

Onze energie

Wij leveren standaard groene stroom zonder meerprijs tegen scherpe tarieven. Tegen een kleine meerprijs bieden wij de mogelijkheid om CO² gereduceerd gas af te nemen. U ontvangt hiervoor een groencertificaat waarmee u laat zien dat u maatschappelijk verantwoord onderneemt.

 

Lees hier meer over onze energie

Persoonlijk voorstel ontvangen?

Voor ons is iedere klant uniek. Daarom krijgt u van uw accountmanager altijd een persoonlijk advies dat is toegespitst op uw situatie. Zodoende bent u ervan verzekerd dat onze dienstverlening altijd op maat is.

Wilt u een persoonlijke afspraak maken? Laat dan uw gegevens bij ons achter zodat één van onze accountmanagers contact met u kan opnemen. Dat is zakendoen met MAIN!

Onze klanten in beeld

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik wijzigingen doorgeven?

    Wijzigingen kunt u telefonisch of via het contactformulier doorgeven.

    Voor verhuizingen kunt u telefonisch contact met ons opnemen of een mail te sturen naar sales@mainenergie.nl.

  • Hoe kan ik een aanbieding krijgen van MAIN Energie?

    Voor ieder bedrijf is de energiesituatie verschillend. Ons aanbod zal dan ook geheel op uw situatie worden afgestemd. Daarom vindt MAIN Energie persoonlijk contact zo belangrijk. Als u zich aanmeldt voor een persoonlijk gesprek dan neemt onze accountmanager in uw regio contact met u op om een afspraak te maken. Hij krijgt dan inzicht in uw huidige energiesituatie en doet u een vrijblijvend, scherp aanbod op maat.

    Neem contact met mij op

  • Wat doet MAIN Energie op het gebied van teruglevering van elektriciteit, bijvoorbeeld via zonnepanelen?

    MAIN Energie stimuleert de opwekking van groene stroom en biedt haar klanten een marktconforme vergoeding aan. De meeste bedrijfspanden beschikken over een kleinverbruik aansluiting en daarbij wordt de teruggeleverde stroom gesaldeerd. Dit houdt in dat u dezelfde prijs krijgt voor de teruggeleverde stroom als u betaalt voor de afgenomen stroom, inclusief energiebelasting. Bij een dubbele meter wordt de teruggeleverde stroom eerst tegen piek tarieven gesaldeerd. Voor meer informatie betreffende teruglevering van eigen opwek verwijzen wij u naar de rubriek Terugleveren. Of stel uw vraag telefonisch of via het contactformulier.

  • Hoe is de jaarnota opgebouwd?

    MAIN Energie hecht waarde aan transparantie en duidelijkheid. Vanuit dat oogpunt hebben wij recentelijk onze jaarnota voor zakelijke klanten en consumenten uitgebreid met extra informatie. Om nog meer duidelijkheid te verschaffen hebben wij onderstaande video gemaakt waarin de verschillende componenten van onze jaarnota worden toegelicht. 

    Heeft u na het zien van onderstaande video nog vragen? Neemt u dan contact met ons op.

    Klik hier om de video te bekijken.