Menu Direct contact

“Persoonlijk contact en een transparant advies”

Als ondernemer heeft u 1000 en één dingen aan uw hoofd. Het laatste waar u behoefte aan heeft, is kopzorgen over uw energielevering. Daarom krijgt u bij ons uw eigen accountmanager die u kunt bellen voor al uw vragen. Hij kent u en uw zaak persoonlijk, is gemakkelijk bereikbaar en gaat verder dan alleen energie leveren. Kijk, dat is er één van MAIN!

MAIN Energie geeft energie een gezicht. Uw accountmanager doet persoonlijk en transparant zaken met u. U hoeft dus niet keer op keer uw verhaal te vertellen, hij kent uw situatie en blijft die kennen. Hij doet niet aan stilzwijgende verlengingen, maar neemt ruim voordat uw contract afloopt zelf met u contact op. De MAIN-accountmanager komt dan bij u langs met een scherp nieuw aanbod.

Inzicht in uw energieverbruik heeft u op een overzichtelijke manier in de mijnMAIN omgeving. Tevens kunt u gebruik maken van onze MAINpoort app waarin u real-time uw verbruik binnen uw bedrijf kunt monitoren en grip krijgt op uw energieverbruik.

Daarnaast ontvangt u maandelijks van MAIN Energie transparante en overzichtelijke facturen. 

Lees meer

Waarom MAIN Energie?

Basistemplate usp s foto am mkb
Basistemplate usp's iconen retail eigen am

Uw persoonlijke accountmanager

Bij MAIN krijgt u een eigen accountmanager waarmee u direct contact heeft. Hij komt uit uw regio en kent uw branche.

Basistemplate usp's iconen retail geen stilzwijgende verlengingen

Geen stilzwijgende contractverlenging

Ruim voor het aflopen van uw contract ontvangt u een nieuw scherp voorstel. Dat is de MAIN manier van zakendoen.

Basistemplate usp's iconen retail inzicht energiezaken

24/7 inzicht en grip op uw verbruik

Via mijnMAIN en de nieuwe MAINpoort app heeft u real-time inzicht en krijgt u grip op uw energieverbruik.

Basistemplate banner foto's mkb s

Onze energie

MAIN Energie vindt transparantie erg belangrijk. Daarom bieden wij u als klant de mogelijkheid om te kiezen uit diverse contractvormen en energiebronnen.

Icoon elektriciteit

Elektriciteit

  • Vaste tarieven
  • Verschillende looptijden
  • Keuze herkomst elektriciteit
Icoon gas

Gas

  • Vaste tarieven
  • Verschillende looptijden
  • Normaal of CO2-gecompenseerd gas

Persoonlijk voorstel ontvangen?

Bij MAIN Energie doen wij uitsluitend persoonlijk zaken met u. Voor ons is iedere klant uniek en moet daarom ook zo geadviseerd worden. Als klant krijgt u van uw accountmanager daarom altijd persoonlijk advies, toegespitst op uw situatie. Zodoende bent u ervan verzekerd dat onze dienstverlening altijd op maat is. 

Wilt u een persoonlijke afspraak maken? Laat dan uw gegevens bij ons achter zodat een van onze accountmanagers contact met u kan opnemen. Dat is zakendoen met MAIN!

Onze klanten in beeld

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik wijzigingen doorgeven?

    Wijzigingen kunt u telefonisch of via het contactformulier doorgeven.

    Voor verhuizingen kunt u telefonisch contact met ons opnemen of een mail te sturen naar sales@mainenergie.nl.

  • Hoe kan ik een aanbieding krijgen van MAIN Energie?

    Voor ieder bedrijf is de energiesituatie verschillend. Ons aanbod zal dan ook geheel op uw situatie worden afgestemd. Daarom vindt MAIN Energie persoonlijk contact zo belangrijk. Als u zich aanmeldt voor een persoonlijk gesprek dan neemt onze accountmanager in uw regio contact met u op om een afspraak te maken. Hij krijgt dan inzicht in uw huidige energiesituatie en doet u een vrijblijvend, scherp aanbod op maat.

    Neem contact met mij op

  • Wat doet MAIN Energie op het gebied van teruglevering van elektriciteit, bijvoorbeeld via zonnepanelen?

    MAIN Energie stimuleert de opwekking van groene stroom en biedt haar klanten een marktconforme vergoeding aan. De meeste bedrijfspanden beschikken over een kleinverbruik aansluiting en daarbij wordt de teruggeleverde stroom gesaldeerd. Dit houdt in dat u dezelfde prijs krijgt voor de teruggeleverde stroom als u betaalt voor de afgenomen stroom, inclusief energiebelasting. Bij een dubbele meter wordt de teruggeleverde stroom eerst tegen piek tarieven gesaldeerd. Voor meer informatie betreffende teruglevering van eigen opwek verwijzen wij u naar de rubriek Terugleveren. Of stel uw vraag telefonisch of via het contactformulier.

  • Hoe is de jaarnota opgebouwd?

    MAIN Energie hecht waarde aan transparantie en duidelijkheid. Vanuit dat oogpunt hebben wij recentelijk onze jaarnota voor zakelijke klanten en consumenten uitgebreid met extra informatie. Om nog meer duidelijkheid te verschaffen hebben wij onderstaande video gemaakt waarin de verschillende componenten van onze jaarnota worden toegelicht. 

    Heeft u na het zien van onderstaande video nog vragen? Neemt u dan contact met ons op.

    Klik hier om de video te bekijken.